Loading...
Loading...
BRZI VODIČ
Koje kapsule odgovaraju NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu?
Kako bi postigli najbolje rezultate upotrebom naših NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata za kafu, uvek preporučujemo da koristite NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsule za kafu, jer su one posebno napravljene za korišćenje sa našim aparatima.
Koliko kapsula kafe mi je potrebno za jednu šoljicu?
Sva naša pića se prave od jedne ili dve kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu zavisi od vas, ali naš predlog za serviranje svakog napitka je označen na kutiji. Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite lestvicu na aparatu. To vam omogućava da imate jednaku količinu i kvalitet pića svaki put.
Što znače trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama?
Trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama upućuju na to koliko je vode i/ili mleka potrebno da se dobije odgovarajuća jačina. Na našim automatskim aparatima za kafu jednostavno odaberite broj traka na aparatu tako da odgovaraju onima na kapsuli.
Skida li se folija sa kapsula kafe?
Ne, nemojte da otvarate kapsulu ili da skidate foliju sa kapsula kafe. Aparat će sam tokom procesa probušiti kapsulu.
Možete li da koristite kapsule za kafu bez aparata?
Kako biste dobili ukus koji poznajete i volite, uvek treba da koristite kapsule za kafu sa aparatom. Možda neki sugerišu da je moguće koristiti kapsule za kafu bez aparata ali mi to ne preporučujemo jer će ugroziti ukus.
Kako radi NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kafu?
NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat pumpa vodu pod pritiskom do maksimalno 15 bara u držač kapsula. Visok pritisak za kafu daju ravnomernu raspodelu kako bi se izvukao pun ukus kafe. Sistem koristi pritisak pumpe sličan onom u profesionalnim aparatima, dok određeni aparati za kafu (npr.filter) rade pod pritiskom od jednog bara (normalni atmosferski pritisak).
Kako da uklonim kamenac na svom NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu za kafu?
Napunite tečnost za uklanjanje kamenca
Potpuno ispraznite rezervoar za vodu. Pripremite tečnost za uklanjanje kamenca prema uputstvima na pakovanju i sipajte je u rezervoar. Držač za kapsule treba da bude na svom mestu i ispod stavite posudu. Započnite uklanjanje kamenca u režimu rada s toplom vodom
Držite pritisnuto dugme za uključivanje na uređaju (mora treperiti). Odaberite način rada tople vode i pustite da tečnost za uklanjanje kamenca prođe kroz mašinu. Ostavite da deluje 5 minuta. Započnite uklanjanje kamenca u režimu rada s hladnom vodom
Sada izvedite korak 2, samo za rad s hladnom vodom. Ostavite da deluje 5 minuta. Dobro isperite i očistite mlaznicu
Iz rezervoara prospite preostalu tečnost za uklanjanje kamenca i temeljno isperite rezervoar za vodu čistom vodom. Zatim mašinu isperite dva puta čistom vodom - dva puta u režimu tople vode i dva puta u režimu hladne vode. Takođe preporučujemo da iglom očistite mlaznicu.
Kako očistiti mlaznicu iglom za čišćenje?
Vaš aparat ima vlastitu iglu za čišćenje, a nalazi se na poleđini većine modela i može se videti kad uklonite rezervoar za vodu. Nakon izvlačenja čepa i uklanjanja držača kapsule, poluga za zaključavanje nije potpuno otvorena. To čini mlaznicu vidljivom. Može se čistiti iglom dok se potpuno ne očisti. Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 meseca ili nakon 400 napitaka.
Kako mogu da znam kada je potrebno da uklonim kamenac iz mog aparata?
Većina naših aparata za kafu pokazuje upozorenje kada je potrebno uklanjanje kamenca i nakon određenog broja korišćenja pojavi će se narandžasto ili žuto svetlo. Ako vaš aparat nema ovu odliku, očistite ga svaka 3 do 4 meseca.
Zašto moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kafu ne radi?
Ako vaš aparat za kafu ne radi, to može biti zato što je potrebno ukloniti kamenac i očistiti mlaznicu. Pogledajte naše vodiče za korišćenje i održavanje aparata (link) kako bi saznali kako rešiti sve potencijalne probleme. Ako ste pokušali sa čišćenjem mlaznice i uklanjanjem kamenca, a i dalje imate problema, pozovite besplatnu korisničku službu NESCAFÉ® Dolce Gusto® na 0800 600 604 ili se obratite direktno proizvođaču na info@sebgroupe.co.rs ili potražite više informacija na https://krups.rs/servis
Voda iz aparata slabo curi, šta da učinim?
Evo kratkog uputstva na koji način možete da rešite problem sa aparatom. Postoji mogućnost da je ušlo previše vazduha između kapsule i aparata – ugasite ga odmah. Pričekajte 3-4 minuta pa pokušajte da otvorite poklopac kapsule. U slučaju da naiđete na otpor, ne upotrebljavajte silu već pričekajte dodatnih 3-4 minute. Kada otvorite poklopac izvadite kapsulu, isperite držač kapsule pa pokušajte ponovno s novom kapsulom. Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 meseca ili nakon 400 napitaka. Savetujemo Vam da aparat očistite od kamenca kako bi videli je li u tome problem. Za dodatnu pomoć, kontaktirajte ovlašćeni servis https://krups.rs/servis
Lampica na aparatu svetli narandžasto, šta to znači?
Ako lampica svetli narandžasto potrebno je ukloniti kamenac. Kako bi uklonili narandžasto svetlo ugasite uređaj zatim pritisnite dugme za paljenje i držite sve dok ne počne treperiti. Zatim ponovno ugasite uređaj, upalite uređaj i lampica će ponovno biti zelena. Takođe, preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 meseca ili nakon 400 napitaka. Ljubazno Vas molimo da aparat očistite od kamenca kako bi videli da li je u tome problem. U slučaju da nakon čišćenja aparat još uvek ima poteškoća s radom kontaktirajte ovlašćeni servis https://krups.rs/servis
Zašto moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat curi?
Ako vaš Dolce Gusto® aparat curi dok pripremate piće, to može da bude zbog nedovoljnog prijanjanja između posude za kapsule i aparata. Da biste rešili ovaj problem, sledite ove korake: Proverite kapsule za kafu u držaču Zaustavite aparat, pričekajte da svetlo prestane da treperi i izvadite kapsulu za kafu Uverite se da kapsula kafe nije dva puta probušena Ponovite postupak s novom kapsulom kafe
Ako se problem i dalje javlja, kontaktirajte nas na 0800 000 100 ili se obratite direktno proizvođaču na info@sebgroupe.co.rs ili potražite više informacija na https://krups.rs/servis
Gde mogu da kupim rezervne delove za aparat (rezervoar za vodu, iglica za čišćenje, držač za kapsule…)
Popis ovlašćenih servisa za NESCAFÉ Dolce Gusto aparate možete da pronađete na https://krups.rs/servis
Gde mogu da kupim sredstvo za čišćenje (od kamenca) NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata?
Preporučeno sredstvo za čišćenje NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata možete kupiti u nekom od ovlašćenih NESCAFÉ® Dolce Gusto® servisa. Svakako preporučujemo da uvek koristite originalno sredstvo za čišćenje kamenca za NESCAFÉ Dolce Gusto aparate, kako bi osigurali ispravnost aparata I tako bili u skladu sa svim uslovima koji su navedeni na garanciji.
Gde mogu da kupim staklene šoljice za NDG kafu, stalak za kapsule, termosi i slično?
Takvi artikli su dostupni samo kao deo promotivne ponude i ne nalaze se u slobodnoj prodaji.
Mogu li ovde da naručim kapsule online?
Trenutno se u sklopu usluga koje nudimo na tržištu ne nalazi mogućnost prodaje proizvoda putem interneta. NESCAFÉ Dolce Gusto kapsule možete da pronađete u svim bolje snabdevenim prodavnicama, kao i na online stranicama. U slučaju dodatnih pitanja vezanih za naše proizvode, možete da nas kontaktirate na besplatni Info telefon za potrošače 0800 000 100, radnim danom od 8:30 – 16:30 h.
Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?
U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman i lansiramo jednu do dve nove vrste napitaka godišnje. U slučaju dodatnih pitanja vezanih za naše proizvode, možete da nas kontaktirate na besplatni Info telefon za potrošače 0800 000 100 radnim danom od 8:30 – 16:30 h.