Loading...

Kako možemo da pomognemo?

Takođe možete pretraživati teme ispod.

BRZI VODIČ
Koje kapsule odgovaraju NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu?

Kako bi postigli najbolje rezultate upotrebom naših NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparata za kafu, uvek preporučujemo da koristite NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsule za kafu, jer su one posebno napravljene za korišćenje sa našim aparatima.

Koliko kapsula kafe mi je potrebno za jednu šoljicu?

Sva naša pića se prave od jedne ili dve kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu zavisi od vas, ali naš predlog za serviranje svakog napitka je označen na kutiji.

Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite lestvicu na aparatu. To vam omogućava da imate jednaku količinu i kvalitet pića svaki put.

Što znače trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama?

Trake na NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapsulama upućuju na to koliko je vode i/ili mleka potrebno da se dobije odgovarajuća jačina. Na našim automatskim aparatima za kafu jednostavno odaberite broj traka na aparatu tako da odgovaraju onima na kapsuli.

Skida li se folija sa kapsula kafe?

Ne, nemojte da otvarate kapsulu ili da skidate foliju sa kapsula kafe. Aparat će sam tokom procesa probušiti kapsulu.

Možete li da koristite kapsule za kafu bez aparata?

Kako biste dobili ukus koji poznajete i volite, uvek treba da koristite kapsule za kafu sa aparatom. Možda neki sugerišu da je moguće koristiti kapsule za kafu bez aparata ali mi to ne preporučujemo jer će ugroziti ukus.

Kako radi NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kafu?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat pumpa vodu pod pritiskom do maksimalno 15 bara u držač kapsula. Visok pritisak za kafu daju ravnomernu raspodelu kako bi se izvukao pun ukus kafe.

Sistem koristi pritisak pumpe sličan onom u profesionalnim aparatima, dok određeni aparati za kafu (npr.filter) rade pod pritiskom od jednog bara (normalni atmosferski pritisak).

Kako da uklonim kamenac na svom NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatu za kafu?
  • Napunite tečnost za uklanjanje kamenca
    Potpuno ispraznite rezervoar za vodu. Pripremite tečnost za uklanjanje kamenca prema uputstvima na pakovanju i sipajte je u rezervoar. Držač za kapsule treba da bude na svom mestu i ispod stavite posudu.
  • Započnite uklanjanje kamenca u režimu rada s toplom vodom
    Držite pritisnuto dugme za uključivanje na uređaju (mora treperiti). Odaberite način rada tople vode i pustite da tečnost za uklanjanje kamenca prođe kroz mašinu. Ostavite da deluje 5 minuta.
  • Započnite uklanjanje kamenca u režimu rada s hladnom vodom
    Sada izvedite korak 2, samo za rad s hladnom vodom. Ostavite da deluje 5 minuta.
  • Dobro isperite i očistite mlaznicu
    Iz rezervoara prospite preostalu tečnost za uklanjanje kamenca i temeljno isperite rezervoar za vodu čistom vodom. Zatim mašinu isperite dva puta čistom vodom - dva puta u režimu tople vode i dva puta u režimu hladne vode. Takođe preporučujemo da iglom očistite mlaznicu.
Kako očistiti mlaznicu iglom za čišćenje?

Vaš aparat ima vlastitu iglu za čišćenje, a nalazi se na poleđini većine modela i može se videti kad uklonite rezervoar za vodu.

Nakon izvlačenja čepa i uklanjanja držača kapsule, poluga za zaključavanje nije potpuno otvorena. To čini mlaznicu vidljivom. Može se čistiti iglom dok se potpuno ne očisti.

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 meseca ili nakon 400 napitaka.

Kako mogu da znam kada je potrebno da uklonim kamenac iz mog aparata?

Većina naših aparata za kafu pokazuje upozorenje kada je potrebno uklanjanje kamenca i nakon određenog broja korišćenja pojavi će se narandžasto ili žuto svetlo. Ako vaš aparat nema ovu odliku, očistite ga svaka 3 do 4 meseca.

Zašto moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat za kafu ne radi?

Ako vaš aparat za kafu ne radi, to može biti zato što je potrebno ukloniti kamenac i očistiti mlaznicu. Pogledajte naše vodiče za korišćenje i održavanje aparata (link) kako bi saznali kako rešiti sve potencijalne probleme.

Ako ste pokušali sa čišćenjem mlaznice i uklanjanjem kamenca, a i dalje imate problema, pozovite besplatnu korisničku službu NESCAFÉ® Dolce Gusto® na 0800 600 604 ili se obratite direktno proizvođaču na info@sebgroupe.co.rs ili potražite više informacija na https://krups.rs/servis

View all

Niste pronašli rešenje?

Pozovite našu korisničku podršku 0800 000 100