You have reached the website


Najčešće postavljena pitanja


Često postavljana pitanja

Koliko kafe mi je potrebno za jednu šoljicu?

Sva naša pića se prave od jedne ili dve kapsule. Količina vode koju dodate u svaku kapsulu zavisi naravno od vas, ali naš predlog za serviranje svakog pića je označen na kutiji.

Ukoliko imate automatski aparat, pratite oznaku na kapsuli pa prema njoj prilagodite točkić sa količinom vode, tj. napitka. To vam omogućuje da imate jednaku količinu i kvalitet pića svaki put.

Saznajte još detalja o načinu pripreme NESCAFÉ® Dolce Gusto® napitaka ovde.

Kako ću znati koju kapsulu da koristim za koje piće?

Na svakoj kapsuli je označeno o kojem se piću radi, ali treba pogledati boju bazne kapsule da vidite o kojoj je kapsuli tačno reč, onoj koja sadrži mleko, kafu, čokoladu, hladan napitak:

-          Mlečne kapsule su označene belom bojom

-          Kapsule koje sadrže kafu su označene crnom ili tamno smeđom bojom

-          Kapsule koje sadrže čokoladu su označene svetlo smeđom bojom

-          Hladni napici su označeni srebrnom bojom

Kliknite ovde kako biste videli online demonstracije pripreme različitih napitaka.

Hoćete li proizvoditi neke druge vrste kapsula u budućnosti?

U stalnoj smo potrazi za različitim vrstama napitaka koje bi dodali u postojeći asortiman te lansiramo jednu do dve nove vrste napitaka godišnje.

Ukoliko još niste, registrujte se na našoj stranici gde ćemo vas obaveštavati o novim proizvodima u budućnosti. Preplatite se na naš newsletter kako bi mogli da vam šaljemo obaveštenja i novosti u našem asortimanu. Možete da se pretplatite tako što kliknete „Moj Račun“ pa zatim „Moja Pretplata“ kada se ulogujete.

Kako rade aparati?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparati puštaju vodu u kapsulu pod pritiskom od 15 bara. Visok pritisak i dizajn kapsula omogućavaju jednak pritisak kako bi za vas kreirali savršen kvalitet kafe punog ukusa.

Saznajte više ovde.

Upravo sam otvorio/la svoj novi aparat i mislim da jedan deo nedostaje, šta učiniti?

Molimo vas ponovno pregledajte kutiju svog aparata u slučaju da deo koji nedostaje nije negde ispao unutar kutije, ukoliko ga nema vratite aparat sa celom kutijom u prodavnicu gde ste kupili svoj aparat gde će vam se osigurati zamena.

Pokvario mi se aparat, šta učiniti?

Proverite da li ste redovno čistili i održavali vaš aparat. Ukoliko je aparat redovno čišćen od kamenca i otvor za vodu ste odčepili iglicom odnesite svoj aparat u jedan od NESCAFE® Dolce Gusto® ovlašćenih servisa.


SPISAK MREŽNIH SERVISA

MESTO  NAZIV SERVISA  ADRESA  TELEFON

BEOGRAD BGD Energy Bul Arsenija Čarnojeviča 72 011/3111-088
NOVI SAD SERVIS SOĆA  Đorđa Zličića 9 021/6339-731
KRALJEVO ETC SERVIS Dimitrija Tucovića 10/L-13 036/334-517
NIŠ DEKSTER Vizantijski bulevar 16 018/538-490
NIŠ SERVIS MONITOR Ustanička 11 018/515-989
JAGODINA ELEKTRO Slavke Đurđević B1 035/245-834
ČAČAK SERVS STEGNJAJIĆ Dragiše Mišovića 4 032/224-119
KRAGUJEVAC COOL SERVIS Knez Mihajlova 52a 034/362-942
LOZNICA MANOJLOVIĆ Bosanska 13 015/897-027
PANČEVO  SERVIS RATKOVIĆ  Semberijska 14  013/370-101
POŽAREVAC ZENER Mišarska 5 012/550-536
S.MITROVICA TESLA ELEKTRO Železnička 2 022/613-792
SUBOTICA SZR KAJDOCSI Timočka 22 024/576-433
UŽICE BEO BEO Vojvođanska 107 031/223-289

Koliko često je potrebno čistiti aparat od kamenca?

Preporučeno je čistiti svoj aparat od kamenca svaka 3 do 4 meseca ili nakon 400 napitaka.

Saznajte više o tome kako očistiti vaš aparat ovde.